رویه ارسال سفارشات

محصولات ما در فروشگاه دکورات در حال حاضر از سه طریق برای شما عزیزان ارسال میگردد:

  • از طریق پست: در حال حاضر با توجه به وجود کرونا و ضد عفونی تمام بسته‌ها. از طریق پست، معمولا زمان طولانی سپری می‌گردد. تا کالا به دست شما برسد. در ضمن هزینه‌های پستی نیز در محصولات حجیم بسیار بالاست.
  • از طریق تیپاکس: از این طریق، همانند پست. محصول شما در هر محلی (کار یا منزل شما) تحویل می‌گردد. که برای سفارشات کوچک مانند. تعداد کم رول کاغذ دیواری یا گل‌های سقفی بسیار مناسب است.
  • از طریق باربری: عمده محصولات ما از طریق باربری ارسال می‌گردد. که با توجه به وزن و حجم محصولات ما، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش ارسال است.

معمولا محصولات ما در شهرهای بسیار دور نیز طی 2 الی 3 روز از طریق باربری قابل دریافت است. نکته قابل توجه این است که بعد از رسیدن محصولات شما در باربری مقصد. هزینه حمل از باربری تا محل شما بر عهده خودتان است. در ضمن با توجه به وجود انبارهای مختلف کناف، پی وی سی. کاغذ دیواری و… در شهرهای مختلف و همکاری همه جانبه آنها با فروشگاه دکورات. بسیاری از محصولات در شهر کاشان – تهران و حومه – اصفهان و… با پیک داخل شهری ارسال می‌گردد.

در نظر داشته باشید هزینه ارسال محصولات از طریق باربری برعهده مشتری است. شما می‌توانید با آیکون واتساپ (در گوشه سمت راست و پایین سایت) با کارشناسان ما مشاوره نمایید. تا با توجه به مکان زندگی شما، بهترین شیوه ارسال انتخاب شود. با تشکر فروشگاه اینترنتی دکورات.

به این مقاله امتیاز دهید!