مقاله

ابزار پیش ساخته گچی

ابزار پیش ساخته

خرید ابزار پیش ساخته گچی

ابزار پیش ساخته گچی، بسیاری از افراد برای ساختمان های خود دنبال مدل ها و طرح های به روز و کلاسیک هستند. تا در عین زیبایی قیمت مناسبی داشت باشد. و بتواند خانه های مجللی ایجاد نمایید. یکی از مهمترین ابزارها برای این کار ابزار های پیش ساخته گچی هستند. در مورد ساختمانهایی که ما قصد داریم فضایی کلاسیک و سنتی ایجاد کنیم، یکی از معضلات همیشگی گچ بری و ایجاد ابزار های متفاوت بوده که قیمت بالایی دارند و زمان زیادی برای کار کردن لازم دارند. خرید کاغذ دیواری.

با توجه به به روز شدن اکثر محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان، در این مورد نیز نوآوری های بسیاری ایجاد شد است. یکی از این نوآوری ها ابزارهای گچی پیش ساخته بود که شما میتوانید آنها را به راحتی روی کناف و گچ نصب نمایید و با استفاده از آنها فضایی بسیار لوکس و عالی ایجاد نمایید. معمولا ساختمان هایی به صورت کلاسیک و سنتی طراحی میشوند. که سقف های بلندی داشته باشند، وسعت فضا به ما اجازه کار بدهد. و در ضمن کارفرما نیز راغب به پرداخت هزینه های بیشتر طراحی کلاسیک باشد.

خرید اینترنتی گچبری پیش ساخته

اما با استفاده از ابزار های پیش ساخته گچی شما میتوانید در آپارتمان ها و همچنین ساختمان هایی با سقف استاندارد فضای و طراحی کلاسیک ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. معمولا طراحی های کلاسیک در هنگام اجرا چه در نمای بیرونی و چه در دکوراسیون داخلی ساختمان یک و نیم تا دوبرابر طراحی مدرن، هزینه دارند. پس قبل از شروع کار حتما با یک متخصص مشورت کنید. (کارشناسان ما به صورت بیست چهار ساعته در خدمت شما هستند.) در این مقاله قصد داریم تا کلیه ابزارهای پیش ساخت گچی تولیدی شرکت دکورات را خدمت شما معرفی نماییم تا با توجه به نیاز خود، به راحتی اقدام به خرید و استفاده آنها نمایید.

ابزار های قاب بندی

به وسیله این نوع ابزارهای پیش ساخت میتوان قاب های مختلف با اندازه های گوناگون روی دیوار ایجاد کرد. معمولا از این ابزارها برای دور پنجره ها، درب های ساختمان، ورودی راهرو و… نیز استفاده میکنند. ابزار های قاب بندی شامل ابزار های زیر است:

ابزار قاب بندی ساده :

ابزار قاب بندی پیش ساخته گچیابزار قاب بندی گچی

از این ابزار ها برای ایجاد قاب ساده روی دیوار استفاده میشود:

ابزار قاب دیواری

ابزار پیش ساخته گچی

ابزار قاب بندی

در ضمن ابزار های قاب بندی دیگری نیز وجود دارد که طرح دار میباشد و قابل استفاده در سقف یا دیوار است.

ابزار گچی سقف

ابزار خاص گچی

ابزار هایی برای دور پنجره های و درب ها نیز وجود دارد که پهنای بیشتری دارد پهنای این ابزار گچی پنج و هفت سانت تا ده سنت متغیر میباشد:

ابزار گوشه قاب بندی

ابزار گوشه قاب بندی

خرید  انواع گل پیش ساخته بالای قاب

بالا یا زیر قابهای ایجاد شده در ساختمان خود میتوانید از گلهای پیش ساخته گچی استفاده کنید شما میتوانید با ترکیب ابزارهای مختلف گچی گلهای بینظیری خلق نمایید:

داخل این ابزارها میتوان آینه، کاغذ دیواری، پنل های پیش ساخته دیواری و… را اجرا کرد. با ترکیب ابزار گل نیز میتوانید گلهای بسیار زیبایی برای قابهای بزرگتر طراحی کنید و استفاده نمایید.

ابزار گچی دندان موشی

از این ابزار معمولا در روی قسمت نور مخفی کناف یا در گوشه باکسهای کناف استفاده میگردد. مد نظر داشته باشید که هر دو ضلع خارجی این محصول چهار سانتیمتر است و فضای بسیار جالبی روی کار ایجاد میکند.

پنل های دیواری

این پنل ها از جنس گچ هستند و در ابعاد گوناگون از ده در ده سانتیمتر تا شصت در شصت سانتیمتر تولید میشوند که تعدای از آنها را اینجا میبینید. داخل قابهای ایجاد شده، روی دیوار ها، دیوار راه پله ها و… میتوان از این پنل های دیواری استفاده کرد.

ستون و سرستون

ستون در داخل ساختمان چه به صورت نیمه و چه به صورت کامل باید توسط گچ کار ایجاد شود. فروشگاه دکورات تنها برای ستونهای گرد سرستون تولید میکند که نمونه ها و انداز های ان را میتوانید در  زیر مشاهده کنید.

در نظر داشته باشد در صورت وجود ستون کامل در ساختمان خود باید دو عدد سرستون تهیه نمایید. سر ستونهای عرضه شده فقط نصف ستون را پوشش میدهند و شما برای شتون کامل نیاز به دو عدد سرستون دارید. در ضمن سر ستون ها گلدانی هستند یعنی قطر بالای آنها بیشتر از قطر پایین هستند تا به راحتی کار شوند.

ابزارهای پیش ساخته متفرقه

این نوع ابزارها برای موقعیت های خاص تولید میشوند که بسته به نوع کار شما استفاده میگردند. مثلا در شکل زیر میتوانید مشاهده کنید دایره به وسیله گچ کار ایجاد شده است. ابزارها روی دایره با فواصل منظم استفاده شده اند. نوع دیگری نیز از ابزارها هستند که برای ایجاد قاب یا در داخل قابها استفاده میشوند.

در آخر خاطر نشان میکنیم که طراحی و اجرای کلاسیک در ساختمان (حال چه منزل مسکونی باشد یا محل کار) نیاز به تجربه بالای طراحی و اجرای این کار دارد. حتما قبل از هر کاری با متخصصین این امر مشورت نمایید. دکوراسیون داخلی دکورات نیز با تجربه ده ساله در این امر و متخصصین ساختمانی که بالغ بر سی نفر هستند در خدمت شما میباشند. از گوشه سمت راست و پایین سایت میتوانید با ما در ارتباط باشید. در ضمن بسیار خوشحال میشویم نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *