کناف, مقاله

تفاوت کناف و رابیتس

تفاوت کناف و رابیتس

گچبری یا کناف

تفاوت کناف و گچبری

تفاوت‌های اصلی کناف با رابیتس و راویز چیست؟

قیمت کناف و رابیتس برای ساختمان چگونه است؟

تفاوت کناف و گچبری بسیاری از افراد در هنگام ساختمان سازی به این سوال می‌پرسند. که از مصالح جدید مثل کناف استفاده کنند یا رابیتس؟ ما در این ویدیو تفاوت‌های اساسی رابیتس و کناف را بیان نموده ایم. شما می‌توانید با توجه به شرایط کار خود یکی از آنها را انتخاب کنید. خرید کاغذ دیواری. در این ویدیو مسائل زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

  • مقایسه قیمت کناف و گچ
  • قیمت راویز سقف پذیرایی
  • فرق راویز و رابیتس
  • کناف یا سقف کاذب

سوسک در کناف

یکی از شایعات خنده دار در مورد کناف این است که پس از مدتی لانه سوسکها و حشرات موزی می‌شود. یقینا کسی که این حرف را یزند از روش نصب و نقاشی کناف هیچ گونه اطلاعی ندارد. پس از انجام کناف تمامی درزهای آن بتونه شده و هیچ راهی به فضای خالی بالای آن وجود ندارد. در ضمن کاغذ پشت پنل کناف و همچنین بتونه کناف خاصیت شدید شیمیایی دارد که باعث کشته شدن تمامی حشرات می‌شود.

پس به هیچ وجه امکان نفوذ حشرات موذی در کناف وجود ندارد. البته قبل از نصب کناف باید تمام سوراخ‌های سقف اصلی پوشانده شود. تا از ورود رطوبت، حشرات و… جلوگیری شود. ولی در صورت ورود هم به سرعت به علت خاصیت شیمیایی کناف کشته خواهند شد. تفاوت کناف و گچبری.

عمر کناف چند سال است؟

جواب این سوال ساده است! ماده اصلی کناف گچ است. و هر چقدر گچ عمر دارد کناف نیز عمر دارد. پس میتوان برای آن عمری حدود چهل سال در نظر گرفت.

کناف بهتر است یا گچ

برای زیر کار حتما از گچ استفاده کنید تا ارزانتر در بیاید. ولی برای تزئینات سقف از کناف استفاده کنید. تا قیمت مناسب‌تری داشته باشد و وزن کمتری ایجاد کند. البته شرایط هر کار با کار دیگر فرق دارد. طراحی سایت خبری. و نظر قطعی با متخصص این کار است. فرش خوب. بسیار خوشحال می‌شویم نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذارید. تفاوت کناف و گچبری.

 

 

تمامی سوالات خود را میتوانید از قسمت انجمن پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به آنها پاسخ گویند.(اینجا را کلیک کنید.)

 

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *