مقاله

کاغذ دیواری ایرانی

خرید کاغذآنلاین

خرید کاغذ دیواری ایرانی

خرید کاغذ دیواری ایرانی مدتی است. با عرضه حجم زیادی از انواع کاغذهای دیواری که ساخت کشورهای خارجی هستند. روبرو هستیم. آلبوم کاغذ دیواری ایرانی . کاغذ دیواری تولید داخل کشور با وجود کم لطفی‌هایی که به آن صورت گرفته اما از کیفیت مناسبی برخوردار است. کاغذ دیواری ایرانی به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. آلبوم کاغذ دیواری تولید داخل یکی از راه‌هایی است. که می‌توانید به وسیله آن راحت تر به انواع طرح‌ها دسترسی یابید.

کاغذ دیواری و لمینت

کیفیت کاغذ دیواری ایرانی

این موضوع زمانی ناراحت کننده می‌شود. که متوجه می‌شویم، جنس‌های ایرانی معمولا به عنوان اجناسی بی‌کیفیت در میان مردم شناخته شده‌اند. اما در حقیقت آن است. که کاغذ دیواری وطنی کیفیت مطلوبی دارد. کاغذ دیواری ایرانی قیمت مناسب تری دارد. آلبوم  کاغذ دیواری ایرانی شامل طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است.

این امر می‌تواند برای هر سلیقه‌ای یک نمونه زیبا داشته باشد. این تنوع و کیفیت باعث شده است. که کاغذ دیواری ایرانی همواره به عنوان یکی از بهترین اجناس مورد انتخاب افراد باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی کاغذ دیواری ایرانی آن است. که به خاطر تولید آن توسط هموطنان کشورمان بسیاری از طرح‌ها و رنگ‌های ان مطابق با سلیقه ایرانی‌ها و به روز شده تهیه می‌شود.

کاغذ دیواری ایرانی

کاغذ دیواری ایرانی قابل شستشو

انواع کاغذ دیواری ایرانی دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نمونه‌های خارجی هستند. یکی از این ویژگی‌ها آن است. که امکان شستشوی این کاغذ دیواری وجود ندارد و تنها می‌توانید با یک دستمال نم دار آن را تمیز کنید. البته بسیاری از آنها قابل دستمال کشی هستند. وجود عامل رقابت در بین تولید کنندگان انواع کاغذ دیواری وجود عامل رقابت در بین تولید کنندگان انواع کاغذ دیواری سبب ارائه انواع متفاوتی از کاغذ دیواری شده است. که در یک آلبوم با این عنوان ارائه می‌شوند. قیمت کاغذ دیواری‌های مختلف ایرانی با در نظر داشتن عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

کاغذ دیواری ضد موریانه

خرید انواع کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری ایرانی امری مهم و ضروری است. و این موضوع از آن جهت اهمیت دارد. که رنگ کاغذ دیواری بایستی با تمام دکوراسیون منزل شما هارمونی داشته باشد. پیش انتخاب و خرید کاغذ دیواری باید به مسائلی توجه کنید که در ادامه به مهم‌ترین این موضوعات می پردازیم:

طرح کاغذ دیواری:

طرح کاغذ دیواری از جمله معیارهایی است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. چرا؟ زیرا شما مدت زمان زیادی قرار است. از کاغذ دیواری ایرانی استفاده کنید. پس بهتر است طرحی را انتخاب کنید. که به طور کامل مورد پسند شما و اعضای خانواده‌تان قرار گیرد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند. از طرح‌های مد روز استفاده کنند. و هر چند سال یکبار با تغییر مد کاغذ دیواری خود را نیز تغییر دهند. اما اگر به دنبال تغییر هر چند ساله نیستید بهتر است. از طرح‌هایی استفاده کنید که کمتر با تغییر مد قدیمی می‌شوند.

 

طراحی کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری تا حد زیادی به نوع دکوراسیون منزل شما نیز بستگی دارد. دکوراسیون لوکس، کلاسیک و مدرن هر کدام طرح کاغذ دیواری متناسب خود را نیاز دارند. در صورتی که نسبت به انتخاب طرح‌ها مشکل دارید می‌توانید از کمک یک مشاور در این زمینه کمک بگیرید. بهتر است. برای اتاق خواب از طرح‌های فانتزی‌تر استفاده کنید. همچنین طرح‌های شاد و رنگی برای اتاق خواب کودکان طرحی مناسب است.

 

رنگ کاغذ دیواری

رنگ کاغذ دیواری یکی از اصلی‌ترین معیارهاست. باید دقت کنید که اتاقی که قرار است در آن از کاغذ دیواری استفاده کنید چه سایزی دارد. در صورتی که ابعاد اتاق شما کوچک است بهتر است. از رنگ‌های روشن استفاده کنید. تا اتاق را بزرگتر نشان دهد. در صورتی که اتاق شما بزرگ است می‌توانید از رنگ‌های گرم‌تر نیز استفاده کنید.

البته تنها ابعاد اتاق در انتخاب رنگ کاغذ دیواری موثر نیست. رنگ دکوراسیون و لوازم منزل شما اهمیت به سزایی در انتخاب رنگ کاغذ دیواری دارد. زمانی که برای خرید کاغذ دیواری اقدام می‌کنید. ممکن است سخنان فروشنده شما را گیج کند. اما بهتر است که روی رنگی می‌خواهید تمرکز کنید و دچار اشتباه نشوید.

 

کاغذ دیواری؛ رولی یا متری؟

زمانی که برای خرید کاغذ دیواری اقدام می‌کنید ممکن است فروشنده به شما قیمت هر رول و یا هر متر را بدهد. پس در این مورد دقت کنید که به اشتباه نیفتید. و با مفهوم هر دو این موضوعات آشنا باشید. جنس کاغذ دیواری جنس کاغذ دیواری ایرانی به شکلی است. که قابل شستشو زیادی ندارد اما می‌توانید با استفاده از پارچه نم دار آن را تمیز کنید. انواع قابل شستشو نسبت به ایرانی قیمت بالاتری دارند. خرید هر کدام از این کاغذ دیواری‌ها بسته به اولویت‌های شما متفاوت است.

انتخاب کاغذ دیواری ایرانی

اگر چه انتخاب کاغذ دیواری امری مشکل است. اما با بررسی اولویت‌ها، نیازها و معیارهای خود می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. هزینه‌ای که قرار است. در رابطه با خرید کاغذ دیواری ایرانی و خارجی انجام دهید می‌تواند اولین فیلتر شما برای رسیدن به انتخاب نهایی باشد.

در ادامه نیز بررسی رنگ‌ها و طرح‌ها بسته به دکوراسیون، سلیقه و در صورتی که اتاق خواب مد نظر باشد. جنس افراد نیز مهم است. با استفاده از تعیین معیارها و فیلترها می‌توانید به راحتی کاغذ دیواری ای مناسب و مطابق با سلیقه‌تان انتخاب کنید. طرح‌های ساده بسیار متنوعی در آلبوم کاغذ دیواری ایرانی وجود دارد. در ضمن بافت‌های متنوعی در این آلبوم‌ها است.

 

عرضه آلبوم کاغذ

عرضه آلبوم کاغذ دیواری تولید داخل با قیمت‌های مناسبی که جهت فروش وجود دارد صورت می‌گیرد. افرادی که قصد دارند، طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود را با هزینه مناسب انجام دهند. می‌توانند با انتخاب نوع خاص از کاغذ دیواری دکورا و مانیس فضای متفاوت و مدرن را در منزل ایجاد کنند.

 

عرضه آلبوم ایرانی

عرضه آلبوم کاغذ دیواری ایرانی انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر نموده است. افراد می‌توانند با استفاده از آلبوم کاغذ دیواری ایرانی طرحی مناسب و زیبا انتخاب کنند. در میان کاغذ دیواری ایرانی می‌توانید انواع طرح‌های مناسبی انتخاب کنید. که برای بسیاری از کاربردها قابل استفاده است.

حمایت از تولید کنندگان کاغذ دیواری وطنی

در رقابت بین تولید کنندگان با توجه به وضعیت بد تولید در سال‌های اخیر عرصه تولید کاغذ دیواری ایرانی بر تولید کنندگان ما بسیار تنگ‌تر شد است. دکورات.

کاغذ دیواری چینی

متاسفانه تولیدات چینی با کیفیت مناسب و قیمت کم توان رقابت کالاهای ایرانی را از بین برده است. این موضوع نه تنها در ارتباط با برندهای ایرانی بلکه تولیدات دیگر کشورها نیز دچار مشکل شده است. در این میان از آنجا که حمایت از تولید داخل توسط مردم کمتر صورت می‌گیرد. و اجناس ایرانی به کیفیت پایین شهرت پیدا  کرده‌اند. تولید کنندگان مجبورند کاغذ دیواری‌های با کیفیت کمتر تولید کنند تا اجناس‌شان در انبار نماند.

تولید کاغذ ایرانی

هر چند از تولید این تولید کنندگان حمایت کم صورت می‌گیرد. ولی انصافا کاغذ دیواری‌های ایرانی کیفیت خوبی دارند. کاغذ دیواری های ایرانی یک خاصیت خوبشان قابلیت نصب برای سقف است. این کاغذ دیواری‌های از الیاف کاغذ تشکیل شده‌اند و به سطوح به خوبی متصل می‌شوند.

 

قیمت کاغذ دیواری ایرانی

کاغذ دیواریهای ایرانی قیمت مناسبی دارند. امروزه یعنی در سال 1400 از رولی 100 تا 250 هزار تومان است. برای بسیاری از کسانی که قصد هزینه اضافه ندارند این کاغذ دیواری ها بسیار مناسب می باشد. البته نباید از این کاغذ دیواری ها انتظار تنوع طرح بالا داشت.

کاغذ دیواری ایرانی

کاغذ دیواری ایرانی

از کاغذ دیواری ایرانی استفاده کنید: هم تحول و زیبایی در دکوارسیون خانه ایجاد کنیم. و هم از تولید ملی حمایت کنیم. از چند سال اخیر، کشور ایران در زمینه تولید و پخش کاغذ دیواری در طرح‌ها و جنس‌های مختلف و با کیفیت‌های بالا پیشرفت زیادی داشته است. در اینجا می‌خواهیم به مزایا، کیفیت و قیمت‌های کاغذ دیواری بپردازیم تا با این تولید داخلی بیشتر آشنا شوید.

 

ویژگی‌های کاغذ دیواری ایرانی

  • امروزه، کاغذ دیواری تولید داخل در طرح‌ها و رنگ‌های بسیاری تولید می‌شوند. و تنوع زیادی دارند. در نتیجه، برای پیاده سازی سلیقه‌تان در دکور خاص خانه می‌توانید مطمئن باشید. که طرح مورد نظر خود را با رنگی که مد نظر شماست، در بین کاغذ دیواری‌های تولید داخل، پیدا خواهید کرد. علاوه براین، می‌توانید برای هر قسمت خاص از خانه‌تان کاغذ متناسب با آن قسمت انتخاب کنید. مثلا؛ معمولا از کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن برای سالن و پذیرایی، از طرح‌های اسپرت و خاص برای اتاق خواب و از طرح‌های کارتونی برای اتاق کودک استفاده کنید. تا جلوه خاصی را در خانه‌تان نمایان کنید. قبلا نیز اشاره گردید که تمامی این طرح‌ها را می‌توانید در آلبوم کاغذ دیواری ایرانی نیز بیابید.

نصب کاغذ دیواری

  • هنگام  نصب کاغذ دیواری، به راحتی این کار صورت می گیرد و از کمتر دچار پارگی خواهد شد. .
  • اکثر کاغذهای ایرانی به نحوی طراحی و تولید می‌شوند. که مشکلات ظاهری با آن‌ها پوشانده می‌شود. مثلا، در صورتی که ارتفاع سقف خانه زیاد باشد. و یا دیوار بیش از حد کوتاه یا کوچک باشد، می‌توان با استفاده از طرح‎های مناسب و مخصوص عیب‌ها را رفع کند.
  • گونه‌ای از کاغذ دیواری  در بازار وجود دارند که صدا را کنترل می‌کنند. (یا به عبارتی، عایق صوتی هستند.) در صورتی که خانه شما در محل شلوغی واقع شده است. و صداهای بیش از حد شما را اذیت می‌کند. می‌توانید از کاغذ دیواری تولید داخل استفاده کنید. به این منظور کاغذ دیواری تولید و طراحی شده است تا هم به خانه‌تان زیبایی ببخشید و هم باعث کاهش آلودگی‌های صوتی شوید.

 

مزایای کاغذ دیواری ایرانی

  • اکثر کاغذ دیواری‌هایی که امروزه در کشور تولید می‌شوند، قابلیت شست و شو دارند. علاوه بر این، گرما و رطوبت بر روی آنها تاثیر نمی‌گذارد. شما می‌توانید تا مدت بسیار زیادی می‌توانید از این کاغذ دیواری‌ها استفاده کنید.
  • همچنین، اکثر کاغذ دیواری‌های تولید داخل، ذرات کوچک و آلودگی‌های موجود در هوا را جذب نمی‌کنند. گرد و غبار روی آنها نمی‌نشیند. زیرا از خواص آنتی استاتیکی برخوردار می‌باشند. این نوع کاغذها کمتر نیاز به شست و شو دارد. زیرا دیرتر کثیف می‌شوند. همچنین هنگام نصب کاغذ دیواری می‌توانید به راحتی اقدام کنید.
  • وینیل ماده‌ای است که برای طبیعت مضر است. اکثر کاغذ دیواری‌ها، آنهایی که شامل بافت هستند، بدون استفاده از وینیل ساخته شدند. گرچه استفاده از وینیل در تولید کاغذ دیواری‌ها آنها را مقاوم و بادوام می‌کند. ولی در عین حال برای طبیعت بسیار مضر است

 

لیست و قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی

هر رول کاغذ دیواری ایرانی انواع متفاوتی دارند و برحسب موارد مختلف قیمت گذاری می‌شوند. که می‌توان به عرض، جنس، کیفیت، قابل شستشو بودن و… اشاره کرد. شما می‌توانید بسته به  دکوراسیون داخلی خود و با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر کاغذ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

نکات مهم

قیمت کاغذ دیواری  در بازار بسیار متفاوت است. دلیل این مورد این است که جنس کاغذ دیواری ها با یکدیگر متفاوت است. هیچ کاغذ دیواری را نمی‌توان با دیگری مقایسه کرد. مثلا کاغذ دیواری‌هایی که در آنها از زیر لایه‌ای برای افزایش مقاومت استفاده شده است. فرش ماشینی. تا هنگام شستشوی آن راحت تر باشیم، گران‌تر هستند.

کاغذ دیواری‌هایی که بافت شد نیستند نیز، مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر کاغذ دیواری‌ها دارند و در نتیجه گران‌تر هستند. سعی کنید از کاغذ دیواری‌های با پوشش وینیل اکرولیک که مقاومت بیشتری نسبت به رطوبت و گرما دارند. فرش. استفاده نمایید در ضمن کاغذ دیواری‌هایی که با الیاف طبیعی ساخته شده اند یا عایق صوتی دارند نیز گران هستند. این مزیت آنها را گران‌تر کرده است.

در  کشور، امروزه کاغذ دیواری‌هایی تولید می‌شوند که تا سقف هر رول 250 هزار تومان  به فروش می‌رسند. در نتیجه، در انتخاب کاغذ دیواری‌های مناسب خانه خود بسیار دقت کنید. تا بعدا نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض آن نداشته باشید. خواهشمند است با صرف چند دقیقه وقت نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم با خواندن این مقاله به اطلاعات مورد نیاز در مورد کاغذ دیواری  رسیده باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *