بازسازی ساختمان, مقاله

آشپزخانه قلب خانه

آشپزخانه قلب خانه

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه ای آشپزخانه آن است و بیشتر وقت خانم‌های خانه دار در این قسمت می گذرد. برای آن ها اهمیت زیادی دارد که این فضا در عین نظم و ترتیب و پاکیزگی، زیبایی چشمگیری داشته باشد.شاید به همین دلیل است که آشپزخانه لقب قلب خانه را دارد. خرید کاغذ دیواری.

 

دیوار آشپزخانه

 

به همین علت است که خرید وسایل آشپزخانه و چیدمان آن به عنوان یکی از دغدغه های خانم ها به حساب می آید. اما از آنجا که آشپزخانه‌ ها جایی هستند که با غذا و مایعات مختلف سر و کار دارند بهتر است برای سهولت در نظافت آنها، در ساختار آشپزخانه مصالحی به کار رفته باشد که قابل شتشو باشند.

 

کاشی آشپزخانه

 

بهترین مصالح برای اشپزخانه

از این رو اگر قرار است در داخل آن از کاغذ دیواری استفاده کنند، معمولاً کاغذ دیواری های قابل شستشو باشد و یا اینکه آشپزخانه خود را با استفاده از کاشی ها پوشش دهند و از کاشی مناسب استفاده شود. زیرا علاوه بر زیبایی ، استحکام و دوام بالایی در مقابل شستشو دارد . کاشی هایی که امروزه در بازار وجود دارند در طرح ها و رنگ های مختلف هستند و همه ضد آب هستند. این گونه هم زیبایی تامین می شود و هم برای نظافت نیازی به نگرانی نیست.

 

سرامیک کف آشپزخانه

 

نوع کاشی ها مثل کاشی های ظریف و کاشی های گلدار یا رنگی، براق و همچنین طرح های تودرتو هستند که به سلیقه شما و سبک خانه تان استفاده میشود و همچنین میزان هزینه ای که می توانید برای کاشی کاری منزل خود پرداخت کنید.

 

سنگ مصنوعی

 

رنگ کاشی اشپزخانه

شما حتی می توانید با، بازی رنگ ها طرح کاشی را رقم بزنید و با آنها هنرنمایی کنید. علاوه بر کاشی می توانید از سنگ های مختلف نیز برای تزیین آشپزخانه خود استفاده کنید و طرح های برجسته بر روی کاشی ها یا سنگ ها ایجاد کنید و از سبک های مختلف برای طراحی زیباتر آشپزخانه خود کمک بگیرید.

 

 

 

پس برای انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر ابعاد و سایز کاشی ها به طرح و رنگ کاشی ها هم دقت کنید وهمچنین  بهتر است که این مورد با بقیه وسایلی که در آشپزخانه شما وجود دارد هماهنگی داشته باشند، در غیر این صورت اگر کاشی ها با کف پوش آشپزخانه و قسمت ‌های دیگر در تناقض باشند و هماهنگی نداشته باشند باعث می شوند که یک فضای خیلی شلوغ و نامرتب در آشپزخانه شما ایجاد شود.

 

آشپزخانه لوکس

 

بهتر است برای کاشی کاری فضای آشپزخانه خود از افراد خبره در این زمینه کمک بخواهید. در صورتی که کاشی های طرح دار برای آشپزخانه خود انتخاب کنید نحوه چینش آنها با استاد کار است و خیلی از افراد به خاطر آشنا نبودن با نحوه چیدمان کاشی ها ممکن است در نهایت با همه هزینه‌ هایی که شما می کنید نتیجه خوبی را تحویل شما ندهند. بیشتر بخوانید: طراحی آشپزخانه

 

طرح کاشی آشپزخانه

همانطور که گفتیم انتخاب طرح کاشی ها می تواند تاثیر زیادی در زیبایی خانه شما داشته باشد. به طور مثال اگر آشپزخانه شما سبک مدرن دارد استفاده از کاشی هایی با طرح شلوغ نمی تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد و اگر تنوع رنگ در این کاشی ها زیاد باشد برای سبک مدرن بودن جالب نیست.

 

آشپزخانه خاص

 

 

در نهایت اگر از بین کاغذ دیواری ها و کاشی ها و سنگ ها تصمیم گرفتید از کاشی آشپزخانه برای طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید. سعی کنید همیشه در تمیز نگه داشتن آن ها کوشا باشید. زیرا زیباترین طرح ها هم وقتی آلودگی و کثیفی روی آن ها قرار بگیرد زیبایی خود را از دست می ‌دهند. این کاشی ها کار نظافت را برای شما آسان می کنند.  بهتر است دائماً آن ها را تمیز نگه دارید. اما دقت داشته باشید که از وسایل شوینده خیلی قوی برای تمیز کردن کاشی ها استفاده نکنید. زیرا به مرور زمان باعث خورده شدن آن ها و پاک شدن طراحی‌های آن ها می شود و مجبور می شوید مجددا هزینه کنید.

 

 

 

پوشش دیوار اشپزخانه با سنگ مصنویی

یکی از بهترین و لوکس تین مصالح برای پوشش دیوار های آشپزخانه سنگ مصنویی است. تنوع رنگی بینظیر این سنگ ها در کنار اشکال زیبای آن باعث میشود شما آشپزخانه ای بینظیر داشته باشید. پس از کابینت فضای بسیاری کمی از دیوار ها قابل مشاهده است. پس نگران قیمت محصول نباشید. شما با کمترین هزینه با توجه به متراژ اندک مابین کابینتها میتوانید لوکس ترین مصالح را استفاده نمایید.

 

سنگ مصنوئی آشپزخانه

 

برای دیدن انواع سنگ مصنویی اینجا را کیلیک نمایید.

سرامیک آشپزخانه

 

آشپزخانه کلاسیک

 

یکی از کارهایی که می توانید برای زیباتر شدن فضای آشپزخانه انجام دهید استفاده از یک پوشش مناسب برای کف آشپزخانه است و در این زمینه گزینه های مختلف زیادی پیش روی شما قرار دارند و شما می‌توانید از کاشی ، سرامیک و پارکت و کفپوش های چوبی و پی وی سی برای پوشش کف آشپزخانه استفاده کنید . ولی با توجه به اینکه آشپزخانه فضایی است که مدام با مواد غذایی و وسایل مختلف سر و کار دارد. باید در تمیز کردن آن دقت عمل داشته باشید.

 

بهترین گزینه برای کف آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت هر خانه ای است و زیبایی آن برای خانم اهمیت زیادی دارد  از این رو تمام تلاش خود را می‌ کنند تا بهترین وسایل و چیدمان را در این قسمت داشته باشند. بهترین گزینه برای شما سرامیک کف آشپزخانه است.

 

کاشی آشپزخانه

 

سرامیک ها علاوه بر اینکه از نظر ظاهری زیبایی و تنوع زیادی دارند و در هر رنگ و طرحی که بخواهید تولید شده ‌اند ، به راحتی می توانید آن ها را شستشو دهید و پاکیزه نگه داشتن آن ها کار دشواری نخواهد بود . این محصولات علاوه بر داشتن کارایی بالا، دارای کیفیت مطلوبی هستند.  می توانید با توجه به سلیقه و سبک خانه خود و تن رنگی که برای منزل خود انتخاب کرده ‌اید.

همچنین می توانید از سرامیک کف آشپزخانه به صورت ترکیبی استفاده کنید و مدل و ترکیب رنگ را خودتان پیشنهاد دهید. با دیدن تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنید می توانید برای طراحی سرامیک کف آشپزخانه نظر بدهید. سپس آن را در خانه خود اجرا کنید.

طرح های ترکیبی از سرامیک های گلدار و ساده در کنار هم و یا طرح های شطرنجی سفید با رنگ های مختلف دیگر می تواند فضای آشپزخانه شما را زیباتر  کند و استفاده از ترکیب رنگ سفید و مشکی با شکل های مختلف هندسی فضای آشپزخانه شما را تبدیل به یک آشپزخانه مدرن و زیبا خواهد کرد.

برای طراحی کفپوش آشپزخانه و استفاده از سرامیک در کف آشپزخانه ، خود را محدود به مدل های موجود در بازار نکنید. می توانید به صورت ترکیبی و بدون در نظر گرفتن قاعده و اصول از انواع مختلف سرامیک در کف آشپزخانه استفاده کنید دکوراسیون آشپزخانه.

 

کفپوش پی وی سی

ییکی از بهترین مصالح موجود در بازار برای کف آشپزخانه کفپوش های پی وی سی است. این ماده به صورت کامل ضد آب میباشد و در مقابل هر گونه شستشو و سایش مقاومت کافی را دارد. از ابتدای صحبت تمام تمرکز بر روی پوشش کف آشپزخانه بود، اما سرامیک ها تنها برای پوشش کف آشپزخانه شما طراحی و تولید نشده اند و می توانید برای دیوار پشت ظرفشویی و سایر دیوارهایی که در آشپزخانه قرار دارند از سرامیک ها برای تزیین و زیباتر شدن فضا استفاده کنید و آن را از حالت یکنواختی خارج کنید.

 

پشت سینک

 

اگر بودجه در دسترس شما خیلی کم است و تنها تمایل به ایجاد تغییرات جزئی در آشپزخانه خود دارید، می توانید دیوار پشت سینک ظرفشویی را برای تنوع انتخاب کنید. زیرا بیشترین قسمتی که در آشپزخانه مورد توجه است این قسمت است. و میتوانید با رنگ کردن کاشی ها و یا تعویض کاشی ها در این قسمت، جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه بدهید دکوراسیون آشپزخانه.

همچنین می توانید از انواع مختلف سرامیک ها در دیوار پشت اجاق گاز و یا پشت هود هم استفاده کنید. بسیار خوشحال میشویم نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان گذارید. در ضمن میتوانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. کاغذ دیواری آشپزخانه.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *