بازسازی ساختمان, مقاله

انواع گل سقفی پلی استایرن

پروفیل پلی استایرن

گل سقفی پلی استایرن

خرید گل سقفی پلی استایرن در اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون تولید می‌گردد. فروشگاه دکورات تنوع بی‌نظیری از محصولات پلی استایرن شامل گل سقفی. دور لوستری، انواع ابزارهای پلی استایرن و … را خدمت شما ارائه می‌نماید. در تصاویر زیر انواع گل‌های موجود در فروشگاه را می‌توانید مشاهده بفرمایید. دقت کنید که بسیاری از گل‌ها و دور لوستری‌های سقفی هالوژن خور هستند. که پس از نصب به راحتی در آن‌ها هالوژن نصب می‌گردد. در ضمن اشکال و رنگ‌های متنوعی وجود دارد. در کنار هرمحصول کد آن نوشته شده است. که با ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید از قیمت آن‌ها مطلع شوید.

 

گل سقفی پلی استایرن دوازده ظلعی

گل سقفی دوازده ظلعی بسیار شبیه دایره است. و برای فضاهایی که گوشه و زوایای زیادی دارد مناسب است. البته نوع تولید این گل سقفی منحصر به فرد است. و قابلیت اجرا در صورت پسندیدن در هر جایی را دارد. برای دیدن مزایا و معایب گل‌های پلی استایرن اینجا را کلیک نمایید. به راحتی از گوشه سایت می‌توانید به صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. تا در اسرع وقت سفارش شما عزیزان را ثبت نمایند. خرید کاغذ دیواری.

 

گل پلی استایرن مربع

یکی از پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین دور لوسترها انواع مربع آن است. که در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون تولید می‌شود بسیاری از مل‌های مربع هالوژن خور هستند که به زیبایی بیشتر کار کمک می‌کنند. در عکس‌های زیر می‌توانید انواع گل سقفی مربع را مشاهده نمایید. به راحتی از گوشه سایت می‌توانید به صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. تا در اسرع وقت سفارش شما عزیزان را ثبت نمایند خرید گل سقفی پلی استایرن.

 

انواع دور لوستری پلی استایرن مستطیل

با توجه به شکل مستطیل اکثر فضاها در ساختمان، بهترین انتخاب گل سقفی مستطیل شکل میباشد. اگر میخواهید گل سقفی تهیه کنید، که با ابعاد فضای شما هماهنگ باشد. بهترین پیشنهاد، گل‌های سقفی مستطیل شکل هستند. که در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید می‌گردند. اگر می‌خواهد گل سقفی برای فضاهای کوچکتر نظیر آشپزخانه تهیه نمایید. یا گل سقفی خاص و لوکسی بخرید، پیشنهاد ما گل‌های سقفی ستاره است. به راحتی از گوشه سایت می‌توانید به صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. تا در اسرع وقت سفارش شما عزیزان را ثبت نمایند.

گل سقفی پلی استایرن ستاره

ابزار پلی استایرن

برای داشتن فضایی لوکس و کلاسیک لازم است، از ابزارهای پلی استایرن استفاده نمایید. ابزارهایی شامل تسمه، گیلویی (در سایزها و رنگهای مختلف)، گل‌های گوشه کار و حتی یک سری گل کوچک هستند، که شما می‌توانید به عنوان مثال دور گل سقفی دایره یا در قسمت‌های مختلف سقف کار کنید. سعی کنید از نصاب حرفه‌ای این کار کمک بگیرید. سلیقه خود را به کار بگیرید و با مشورت افراد متخصص، کار حرفه‌ای در فضای زندگی و کار خود انجام دهید. در صورت نیاز به دانلود فایل پی دی اف کلیه محصولات و ذخیره آنها اینجا را کلیک نمایید.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *