سقف های کاذب گچی (کناف)

روش اصولی نقاشی و بتونه کناف

بتونه کاری کناف

روش اصولی نقاشی و بتونه کناف

روش اصولی نقاشی و بتونه کناف نکات بسیار مهم و زیادی دارد که شاید برای دانستن آنها نیاز به دوره ای سه ماهه است تا یک نقاش حرفه ای با تجربه آنها را یاد بگیرد. شما میتوانید بسیاری از این نکات را با تماشای این ویدیو و خواندن مطالب گوناگون یاد بگیرید. سپس تمرین کنید و به مرور زمان و با کسب تجربه به نقاشی کناف مسلط گردید. خرید کاغذ دیواری.

پلکسی گلاس

در این ویدیو شما میتوانید کلیه اصول بتونه کاری و نقاشی کناف را ببینید و به صورت فشرد کلیه مطالب را فرا بگیرید. فقط ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسد:

  • هر فردی روش منحصر به فردی برای خود دارد، پس میتوان این روش‌ها را با مقداری تغییر انجام داد. در مورد نقاشان شما باید همیشه نتیجه کار را در نظر بگیرید و خیلی به مراحل مختلف کار نپردازید.
  • در مورد سطوح گرد و موج، روش کار دقیقا به همین صورت میباشد و طبق همین روش باید عمل کرد.
  • بسیاری از ابزار های گفت شد در ویدیو به صورت تخصصی مورد استفاده است و شاید یک نقاش با یک لیسه سی سانتی بتواند کار تمامی ابزار های بتونه را به خوبی انجام دهد. سعی کنید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

فیلم روش اصولی نقاشی و بتونه کناف

 

بیشتر بخوانید: آموزش ترکیب و ساختن انواع رنگ ساختمانی در آخر خوشحال میشویم نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما مطرح نمایید. در ضمن به صورت تخصصی میتوانید از مشاوره با کارشناسان ما استفاده نمایید برای این کار اینجا را کلیک نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *