مقاله

گل سقفی پلی استایرن

گلهای سقفی پلی استایرن

گل سقفی پلی استایرن چیست؟

گل سقفی پلی استایرن، شاید بتوان گفت یکی از به روزترین و زیباترین محصولات درصنعت دکوراسیون داخلی ساختمان، انواع گلهای سقفی، دور لوستری و پروفیل های دکوراتیو از جنس پلی استایرن در مدل و رنگهای متنوع می باشد. که زیبایی زیادی برای منازل و محل کار شما ایجاد می نماید. این محصولات در کمترین زمان و بدون کمترین کثیفی نصب می گردد. خرید کاغذ دیواری.

مجموعه گل سقفی پلی استایرن

گل سقفی مربع

ویژگی ها و مزایای گل سقفی پلی استایرن

در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و مزایای مختلف این محصولات را برسی نماییم:

زیبا،مقاوم وسبک: جنس پلی استایرن از پلاستیک درجه یک(نه پلاستیک دور ریز) تولید میگردد. همین امر باعث زیبایی و مقاومت فوق العاده محصولات پلی استایرن می شود. این محصولات به خاطر جنس خود بسیار سبک هستند و حداقل در طول ده سال تثبیت رنگ و جنس آنها تضمین میگردد.

گل سقفی پلی استایرن مستطیل

گل سقفی آماده مستطیل پلی استایرن

قیمت بسیار مناسب و ارزان: محصولات پلی استایرن نسبت به پی وی سی، کناف و گچ بری بسیار ارزانتر می باشد. در نظر داشته باشید که شما پس از نصب کناف یا ابزار گچ بری نیاز به نقاشی محصولات دارید که در مورد دور لوسترها و پروفیل های  پل استایرن این مورد وجود ندارد.

دکورات

عدم نیاز به رنگ آمیزی:گلهای سقفی پیش ساخته به صورت رنگ شده تحویل مشتری می گردد.

فروش گل سقفی پلی استایرن

تنوع بالای رنگ، طرح و ابعاد: شرکت تولید کننده با برسی های گوناگون، بهترین و زیباترین ابعاد و رنگ را برای محصولات خود انتخاب نموده تا با کلیه رنگ های موجود در صنعت ساختمان قابلیت تطبیق داشته باشد.

گل سقفی جدید

سهولت و سرعت در فرآیند نصب: شاید بتوان گفت سریعترین نصب محصولات دکوراسیون داخلی و تزیئنات ساختمان، مربوط به ابزار پلی استایرن می باشد. کلیه دور لوسترهای پلی استایرن در کمتر از دو ساعت قابلیت نصب دارند.

دانلود کاتالوک کامل محصولات به همراه مشخصات کامل

(برای نصب محصولات حتما از افراد خبره کمک بگیرید.)

گل سقفی پلی استایرن جدید

مقاوم در برابر رطوبت

مقاوم در برابر رطوبت و برودت: جنس پلی استایرن صددرصد در برابر رطوبت مقاومت دارد و با توجه به کیفیت اجزای پلاستیک در سرمای زیر صفر نیز، حالت شکننده پیدا نمی کند.

گل سقفی

خرید گل سقفی پلی استایرن

ضد آب و سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی: تمامی محصولات پلی استارین را از شما تا جنوب ایران می توان به سادگی و بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی نصب کرد.

گل سقفی پلی استایرن گل سقفی پلی استایرن نوین

گل سقفی پلی استایرن سقفی خرید گل سقفی پلی استایرن جدید

گل سقفی پلی استایرن ستاره

قابل شستشو و امکان جابجایی بعد از نصب: شما می توانید به راحتی هرساله محصول را جدا نمایید کاملا تمیز و شستشو نماید و در کمترین زمان ممکن مجددا نصب کنید.

گل سقفی پلی استایرن 2 گل سقفی پلی استایرن 1

گل سقفی دایره

جایگزینی ابزارهای گچی

جایگزینی مناسب برای ابزارهای گچی: با توجه به رغبت طراحان چند ساله اخیر به استفاده از طراحهای کلاسیک و سنتی و همچنین ترکیب معماری جدید و مدرن اروپا،  استفاده از این پروفیل های دکوراتیو به شدت بالا رفته است. با توجه به قیمت های بسیار بالای محصولات گچی یا پلی یورتان،  شما می توانید با خیال راحت از محصولات پلی استایرن استفاده نمایید و با کمترین هزینه، منزل یا محل کاری شیک داشته باشید.

455606504 545120

با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات شما می توانید انواع مختلف ترکیبات گوناگون این محصولات را استفاده کنید. سپس اثر بی نظیر در ساختمان خود خلق کنید. درضمن با توجه به نیاز روز، در حال حاضر بسیاری از گلهای سقفی پیش ساخته قابلیت نصب هالوژن دارند. که همین امر اثر بسیار زیادی در زیبایی محصول دارد. نصب هالوژن در گلهای سقفی بسیار راحت و آسان است. شما می توانید با توجه به سلیقه و کار خود، بهترین محصول را ازمیان محصولات زیاد ما انتخاب نمایید.

گل سقفی پلی استایرن 5452045204 546.4535404

پیشنهاد می کنیم درصورت وجود هر گونه سوال یا ابهام با کارشناسان ما به طور رایگان مشاوره انجام دهید. (ازآیکون واتساپ گوشه سمت راست و پایین صفحه استفاده کنید. سپس به صورت آنلاین و در بیست و چهار ساعت شبانه روز در کمترین زمان از راهنمایی های متخصصین ما بهرمند شوید.) امیدوارم ازخرید و نصب محصولات ما لذت ببرید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه در “گل سقفی پلی استایرن

  1. وحید گفت:

    سلام اینها خیلی قشنگ وعالی هستن چجوری میتونیم سفارش بدیم

    1. مدیریت جدید گفت:

      با سلام
      لطفا تماس بگیرید
      ۰۹۰۱۹۰۳۴۸۵۱ – ۰۹۱۳۳۶۲۴۳۷۱ – 03155574561

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *